🍩

I am standing at the crossroads of fate. Where am I going next? The angel prayed to me: "I love you, I want to be with you. I always wanted to see it. I don't want you to get hurt again. You deserve the best. " The devil opened his arms to me: "I love you, I want you to do what you want, I want you to have real freedom. I hope you will not be bound by anyone again. I know you hate me, but it doesn't matter. I just want you to admit my feelings for you. " I stand at the crossroads of fate, whose salvation can I choose to embrace?
我正站在命运的十字路口。接下来我要去哪里?天使向我祈祷:“我爱你,我想和你在一起。我一直都想看。我不想你再受伤。你值得拥有最好的。”魔鬼向我张开双臂:“我爱你,我想让你做你想做的,我想让你拥有真正的自由。我希望你不要再被任何人束缚。我知道你恨我但没关系。我只想让你承认我对你的感情。”我站在命运的十字路口,我可以选择拥抱谁的救赎?

评论(3)
热度(45)

关于我

所以结婚吧,趁年华正好,趁我们相爱,趁微风不燥,趁余生尚早。
© 🍩 | Powered by LOFTER